Regulamin

Warunkiem korzystania z sklepu
http://dobrzekupujesz.pl
jest zaakceptowanie przez Użytkownika Regulamin
u, podania niezbędnych danych
w procesie rejestracji oraz oświadczenia, że podane dane są zgodne z prawdą.

 1.  Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu
      oraz zobowiązuje strony transakcji do wzajemnego respektowania przepisów prawa.
 2.  Wszystkie towary sprzedawane w sklepie http://dobrzekupujesz.pl są nowe, nieużywane
      i pochodzącą z krajowych oraz zagranicznych kanałów dystrybucji.
 3.  Wszystkie użyte znaki towarowe i nazwy firm są własnością odpowiednich firm i zostały
      użyte wyłącznie w celach informacyjnych
 4.  Podane przez użytkownika dane są przetwarzane przez sklep dla potrzeb realizacji zamówienia.
      Podane dane nie są przekazywane innym podmiotom.
      Użytkownikowi przysługuje prawo do wglądu, poprawiania i usunięcia przesłanych danych.
 5.  Akceptacja regulaminu oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje
      dotyczące promocji, wyprzedaży i działań marketingowych na adres poczty elektronicznej podany
      podczas procesu rejestracji lub edycji konta. Klient ma możliwość wypisania się z newslettera
      w ustawieniach własnego konta lub na prośbę mailową skierowaną na adres sklepu.

Zamówienia

 6.  Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.

      Faktura VAT jest wystawiana wyłącznie na życzenie klienta podczas realizacji zamówienia

      po uprzednim podaniu właściwych danych, jednak nie później niż przed realizacją zamówienia

      Fakturę VAT do paragonu wystawiamy po dostarczeniu dokumentu fiskalnego do siedziby
      firmy
w terminie określonym przez ustawodawcę.
 7.  Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez sklep automatycznie
      drogą elektroniczną
i nadanie statusu zamówienia na 'oczekujące na realizację'
      Realizacja zamówienia odbywa się poprzez zmianę statusu zamówienia wykonywaną przez
      pracownika sklepu,
który przydziela odpowiednie statusy zamówienia np. 'w trakcie realizacji'.
 8.  Klient podczas składania zamówienia ma możliwość dopisania uwag, cech charakterystycznych
      dla zamawianych produktów
oraz domówić produkty których nie posiadamy w ofercie sklepu.
     
Posiadamy możliwość sprowadzenia szerokiego asortymentu na indywidualne zamówienie klienta.

Realizacja zamówień

 9.  Realizacja, wysyłka zamówień odbywa się w dni robocze w godzinach od 700 do 1500
      i nie przekracza przeważnie 48 godzin roboczych.
      Wpłaty dla zamówień potwierdzonych oczekujemy do 5 dni roboczych.
      W sytuacjach wyjątkowych (długie weekendy itp) informujemy na stronie głównej sklepu o zmianach
      godzin pracy sklepu oraz terminu realizacji składanych zamówień.
10. W szczególnych przypadkach realizacja zamówienia może wynosić do 7 dni roboczych.
      W przypadku, braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem
      z powodu braku produktu (dostępność stanu magazynowego, wycofanie produktu z oferty,
      wady produktu) pracownicy sklepu kontaktują się z państwem w celu zaproponowania
      zamiennika i określenia asortymentu dostawy.
      Klient ma prawo do nie wyrażenia zgody na dostarczenie zamiennika rezygnując w ten sposób
      z zakupu brakującego towaru.
11. W przypadku braku możliwości realizacji zobowiązania najpóźniej do 30dni zwracamy
      wpłaconą sumę pieniężną. O fakcie odstąpienia od umowy Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony
      na adres e-mail podany w zamówieniu lub telefonicznie przez pracownika sklepu.
12. Firma zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego ze zwględu
      na nieprawidłowo wypełniony formularz kontaktowy, formalne braki bilingowe,
      których nie uda się potwierdzić
wykluczaję jednoznacznie realizację zamówienia.

Wysyłka
Oferujemy następujące formy doręczania przesyłek:

  • Odbiór osobisty
  • Przesyłka kurierska - przedpłata na konto, płatność za pobraniem

   Firma kurierska w przypadku nieobecności odbiorcy powinna skontaktować z klientem telefonicznie.
   Nie mniej jednak jeśli w dniu doręczenia przesyłka nie zostanie podjęta przez odbiorcę, firma kurierska
   ponowi próbę doręczenia przesyłki.
W międzyczasie również zostajemy poinformowani o niepodjęciu przesyłki
   po czym podejmujemy
kontakt z klientem w celu niezwłocznego dostarczenia zamówienia.
   Jeśli przesyłka nie zostanie podjęta przez odbiorcę po nieudanych próbach doręczenia
wraca do sklepu,
   co wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Zwroty i reklamacje

13. Każdy klient ma prawo do reklamacji i zwrotu towaru (Dz. U. Nr 22, poz. 271. z dn. 02.03.2000r.)

14. Po zwrocie towaru na nasz adres na koszt kupującego zwracamy należność za towar
na konto bankowe,
     nie przyjmujemy przesyłek za  pobraniem.
     Zwrotu towaru można dokonać w przeciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki (bez podania powodu).

     Zwrot towaru następuje we własnym  zakresie.
15. W przypadku reklamacji towaru i stwierdzenia wad, wadliwy towar wymieniamy na nowy.
     Po otrzymaniu towaru oddajemy równowartość w przeciągu 14dni lub wysyłamy nowy towar.

     Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji do 21 dni roboczych.

16. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków towarów w przesyłce
powstałych
     podczas transportu są rozpatrywane po zgłoszeniu zaistniałej sytuacji pracownikom sklepu.

     W szczególnych przypadkach warunkiem przyjęcia reklamacji jest spisanie protokołu reklamacyjnego

     przez odbiorcę przesyłki i zachowanie oryginału dokumentu, który należy przesłać na adres mailowy firmy.

17. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien odmówić przyjęcia
     nie zamawianych produktów i niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę.

Płatności
W sklepie płatność za zamówienia można realizować poprzez:

Gotówka          - opłatę należy uiścić osobiście przy odbiorze zamówienia w siedzibie sklepu

Przelewy24       - płatności realizowane poprzez internetowe serwisy transakcyjne.

                         Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy.

                        Po skompletowaniu zakupów i po naciśnięciu przycisku "Zamawiam" pojawi się opcja płatności
                        Po wybraniu w/w opcji i naciśnięciu przycisku "Dalej" przejdą Państwo na stronę autoryzacji operatora
                        rozliczającego płatności.
                        Zamówienie są realizowane wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora
                        rozliczającego płatności.

Przelew           - wpłatę należy wysłać na nr konta umieszczony na naszych stronach informacyjnych sklepu
                        Zamówienia są realizowane po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia
                        wraz z kosztem dostawy. Realizując przelew w tytule operacji prosimy umieszczać numer zamówienia.
                        W przypadku trudności z zaksięgowaniem wpłaty, ustaleniem numeru zamówienia opłaconego
                        z otrzymanym przelewem, otrzymana wpłata zostanie zwrócona na konto zleceniodawcy

                        Przy składaniu zamówień opłacanych przelewem należy pamiętać o czasie, niezbędnym dla przepływu
                        środków na rachunek sklepu, sesjach transakcji międzybankowych systemu ELIXIR

Pobranie          - polega na realizacji zamówienia i doręczeniu przesyłki płatnej osobiście kurierowi w miejscu docelowym
                        dostarczenia przesyłki

Zakupy w naszym sklepie oznaczają akceptację regulaminu!

Dane do faktur: 

Lumarko Piotr Pałasz  

ul.Kochanowskiego 1/1  
84-200 Wejherowo 
NIP 588-116-23-07
Dane do korespondencji i dostaw: 

Lumarko

ul.Gdańska 13e (Biura i magazyny) 
84-200 Wejherowo 
tel. 608 691 988  

Znalezione obrazy dla zapytania PayPro SA Agent Rozliczeniowy